woensdag, augustus 30, 2006

De dialogen (3)

Muziektrack van de dag: 'Nasty Girl' - Vanity Six ('I can not control it. I need seven inches or more.')


- 'Ik zie het niet meer zitten.'

- 'Wat niet?'

- 'Jou.'

Ze zette een puppy-uitdrukking op maar de pitbull momenten stonden me nabij.

- 'Ik zal proberen liever te zijn. Ik kan veranderen.'

- 'Mensen veranderen niet. Ze zetten hoogstens een ander masker op wanneer het schuim hen aan de lippen staat. Ik hou niet van carnaval.'

- 'Waarom ben je altijd zo negatief?'

- 'Mocht jij lief zijn, dan was je het ondertussen al geweest, niet nadat ik je er eerst attent op moet maken.'

- 'KLOOTZAK !'

Ik kreeg een déjà-vu moment en voelde alvast in mijn broekzak als ik mijn sleutels bij me had, zo kwam er later geen génânte scéne waarin ik later er om moest komen bedelen.

- 'Jullie zijn allemaal hetzelfde, het is jullie enkel om de seks te doen.'

- 'Wat is er verkeerd met seks? Jij lag toch ook te hijgen?'

- 'Ik dacht dat het tussen ons iets kon worden.'

- 'Betere seks misschien als we wat meer oefenen.'

- 'Zie je mij dan niet graag?'

- 'Ja, ik ZIE je graag.'





-