woensdag, augustus 30, 2006

De dialogen (2)

Muziektrack van de dag: 'Duel (Y2k Mix)' - Propaganda ('Eye to eye, the winners and loosers, hurt by envy, cut by grief, face to face with all these illusions')


- 'Harder, dan voel ik het beter'

Ik pompte er mechanisch monotoon op los, anders geraakte ze nooit klaar. Seks met haar was een technische onderneming, een kwestie van de juiste plek raken als een goed gesmeerde aandrijfstang.


- 'Ja, zo, nog een beetje.'

- 'Spreid je benen wijder.', gebiedde ik. Daar hield ze van, dat ik haar volledig overmande. In bed de act van een dominante minnaar, een gehoorzaam watje in het dagelijkse leven.

- 'Kus mij.'

Kussen camoufleerde het hijgen voor de buren.

- 'Hou mijn handen vast.'

Ik klauwde haar handen tegen het donsdeken. Had ik haar ooit zo aangepakt in het dagelijks leven, dan zou ze mij verweten hebben een brute macho te zijn. Hier in bed diende ik op commando een ingrijpende persoonlijkheidstransformatie te ondergaan.


- 'Als je mij kunt laten klaarkomen, dan mag je in mijn mond klaarkomen.'

Met zo'n vooruitzicht ging ik tekeer als een boorplatform.

- 'Aaaarghhh ...'


De klus was geklaard, het zat er op. Nu zou zij mij pijpen, zodat ik er zelf ook nog wat genot aan beleefde.

Liefde was een zaak van geven en nemen.