zaterdag, augustus 12, 2006

De dialogen (1)

Muziektrack van de dag: 'Sympathy For The Devil' - The Rolling Stones


- 'Heb je een ander?'

- 'Nee.'

Het idee dat ik haar de bons gaf zonder een ander te hebben, leek nog een grotere belediging te zijn.

- 'Waarom ga je dan weg?'

- 'Omdat ik de koude oorlog beu ben.'

- 'KLOOTZAK !!!'

Mijzelf bewust dat deze conversatie géén verheven doelen meer dient, draai ik me om, richting nooduitgang. Ik hoor haar woest op mij afkomen, ze mept mij met volle vuist op de rug.

Omdat ik geloof in de gelijkwaardigheid van man en vrouw, draai ik mij om en knijp haar strottehoofd dicht, terwijl ik de epische woorden spreek:

- 'Luister, als je mij wilt neerkrijgen dan zul je harder moeten leren slaan, meisje.'

Ik laat haar los, ze deinst terug, onder de indruk van mijn kordate fysieke uitval.

Enkele maanden later zal ze mij vertellen dat ze de ganse scéne erotisch vond.

Ik stap de nachtelijke plensregen in, de smaak van vrijheid en haar kut op de lippen.