zaterdag, december 02, 2006

DJ John Solitude LIVE

Muziektrack van de dag: 'Sexmachine' - James Brown

"You said, you said you got the
You said the feeling
You said the feeling you got to get
You give me the fever 'n' a cold sweat.
The way i like, it is the way it is,
I got mine 'n' don't worry 'bout his"


Aan een manisch ritme draaide ik ze er door, ik pakte ze in, ze gingen tekeer.

Ze dansten alsof er géén morgen meer was.

Het gebeurde tegen het ochtendgloren, opgezweept door de bomvolle transpirerende zaal.

Aan een pulserend ritme van 130 bmp (= beats per minute).

In een staat van trance, dacht ik:

Ja, het kan.

Hier en nu.

Doe het.

Laat alle muziekculturen verenigen.

Hotel California in de Spaanse versie van 'The Gypsy Kings' vs 'Freefall' van Fixmer & Mc Carthy.

Het equivalent van Spaanse flamenco met Front 242 mixen.

Krankzinnig.

Ik deed het: ik mixte ze naadloos.

De lichtman startte meteen de sirene: voorbehouden voor die unieke momenten waarin een dj in staat van opperste concentratie het dak eraf haalt.

Alle kleuren overstijgt.Alle tribes verenigt op de dansvloer, zoals de indianen in een rondedans verenigd door de harteklop van de tamtam.

DJ John Solitude op zijn allerbest: een kort extract uit een manische playlist.

Vooraleer te klikken: zet uw speakers op 10.

Klik dan
hier.