maandag, december 25, 2006

DJ John Solitude LIVE - Dancing with himself

Muziektrack van de dag: luisteren

'Dancing with myself
Dancing with myself
When there is nothing to lose
And nothing to prove
I'll be dancing with myself'

Het was vroeg in de ochtend, zo'n zes uur.

De drukte en de hoop van de evenementen had plaats gemaakt voor de confrontatie:
de ware was hier niet geweest.

Ja, het is op die verpletterende momenten dat ik mijn beste dj-invallen krijg.

Zoals bvb. 'Open Your Eyes' van Nalin & Kane mixen met 'Dancing with myself' van Billy Idol, op de 'loop' knop drukken tot er zich een eindeloze catharsis vormt en de lichtman mij vraagt als ik eindelijk gek ben geworden.

En ik zeg: 'Ja, er is niets te verliezen en niets te bewijzen' en ik trap het af, terwijl de loop zich eindeloos blijft herhalen in mijn hoofd, doorheen de barre winterkou naar een huis waar de t sinds lange tijd afgevallen is.