dinsdag, oktober 17, 2006

Oscar

Muziektrack van de dag: 'Escape (The Pina Colada Song)' - Rupert Holmes

"So I waited with high hopes
And she walked in the place
I knew her smile in an instant
I knew the curve of her face
It was my own lovely lady
And she said, 'Oh it's you.'
Then we laughed for a moment
And I said, 'I never knew.'"


Oscar

Tegenwoordig ging ik op mijn werk voor een deskundige door

Op de trein nam ik dan weer de rol op van vrouwenloerder

En op vrijdagnacht werd ik co-piloot, dan wou ik dat ik Schumacher was

Soms waande ik mij zelfs een intelligente en veelzijdige man


En praatte ik tegen vriend en vijand

Ze dachten er allemaal het hunne van

Hoe ik was en zus en zo en van je dit en van je dat

Voor sommigen was ik brio, voor anderen was het kak


En na de zoveelste scène

De bloemen, de doornen en de tomaten

Verdween ik in de coulissen

Om vooral alleen te zijn